goodby, mr. s.
♥03062008-03012009♥

"baby, forever is too short. thank you for everything. ily,still."
That Lady



musfira , fourteen
i love my cicles of friends
admiralty secondary school

chats
friendster
sites

anna shiqah lydia ilaika syariza anis sarah miah izzuan reen fiqah yu fen gek min joan qikaa ayumi diana affiqah iman nizham eeza rosabel vivian emily feeqah maman fattah ruzzi farah mahirah syuhadah fidya thea 2n2(2008)


archives

October 2007
November 2007
December 2007
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009


tagboard






Saturday, December 22, 2007

utk:amin


syg,

surat ini ditulis ikhlas dr hatiku yg terluka ini.ku hrp selepas kau membacanya,kau mengerti hatiku.hatiku yg mendambakn kasih sygmu.aku tk pernah mengerti isi hatimu.tuluskah hatimu mencintaiku?andai kau tulus,mengapa kau tinggalkn kau?

namun,apa yg mampu ku lakukn?semuanya sdh terjadi sebagai sebuah takdir.kini,kau hanya sejarah hitam dlm hidupku.kenanagan yg kita cipta hanyalah sebuah peristiwa.harapanku kini hanyalah sebuah mimpi yg tk akn pernah terjadi.

melupaknmu bererti meninggalkn semuanya.bagaimana nk lakuknnya?ku sendiri tk pernah tahu tetapi yg ku tahu,ku tkkn pernah putus asa.andainya nnt kita ditakdirkn bersatu lg,biarlah masa yg tentukn nya.semuanya sdh tertulis.kisah cinta kita terlalu membosankn sehingga aku pnat mengenangknnya.namun,apa daya.aku tk mampu melupaknmu.jikalau lah kau tahu betapa beratnya beban dan suka duka ini.tp syg sekali.kau tk pernah merasakn penderitaan ku ini.semoga kau hidup bahagia tanpaku di sisi mu.kini,ku binggung ke mana nk ku kirimkn pesanan ini?

yg benar,
fira dan rintihannya.



spin - mengusung rindu

Dalam hati ini ada nama mu
Nama seorang insan yang aku rindu
Dalam diri ini ada sayang mu
Sayangnya diri mu tidak mengerti

Dalam senyum ini ada tangisan
Tangisan seorang insan terluka
Dalam jiwa ini ada pilunya
Pilu yang membuat aku menangis
Oh hibanya...

Sayu hati...sayu sekali
Melihat engkau berpimpin tangan
Dengan si dia
Sakit hati...sakit sekali
Pabila cinta yang aku beri tak dihargai

Sungguh terhina lagi tidak bermaya
Rasa terkilan bunga yang ku puja
Kini mekar harum dijambangan orang

Kau yang ku sayang
Aku yang kecundang
Kalau tahu sakit begini
Tidak aku bermain cinta
Kalau tahu siksa begini
Tidak aku menyanyangi mu

Pilu resah di hati ini
Mengusung rindu
Ku tak berdaya..

at