goodby, mr. s.
♥03062008-03012009♥

"baby, forever is too short. thank you for everything. ily,still."
That Lady



musfira , fourteen
i love my cicles of friends
admiralty secondary school

chats
friendster
sites

anna shiqah lydia ilaika syariza anis sarah miah izzuan reen fiqah yu fen gek min joan qikaa ayumi diana affiqah iman nizham eeza rosabel vivian emily feeqah maman fattah ruzzi farah mahirah syuhadah fidya thea 2n2(2008)


archives

October 2007
November 2007
December 2007
February 2008
March 2008
April 2008
May 2008
June 2008
July 2008
August 2008
September 2008
October 2008
November 2008
December 2008
January 2009


tagboard






Friday, December 7, 2007

amin,
mengapa kau seksa hatiku begini?kau pernah mengatakan bahawa kau akn selalu menyintaiku namun ia hanya kata-kata kini.kata-kata yg dusta.apakah kesalahanku hingga begini akhirnya?dptkah kau melihat dan merasakn penderitaan ku ini?hati ini ibarat ditusuk duri sembilu.sia-sia saja pengorbanan dan kesetiaanku selama ini kerana akhirnya kau tk menghargai.mengapa ini semua harus terjadi?aku tk sanggop melepaskn mu.namun,kerana kebahagiaan mu,aku merelakannya.walaupun pahit,aku telan.dalam senyumku,ada tangisan.dalam jiwa ini,ada pilunya.sunguh hiba diriku.andai dpt kau mengerti kesakitan di jiwa ini,apabila cinta yg ku beri tk dihargai dan sekiranya kau dpt merasakn betapa sayu nya hati ini apabila ditinggalkn begitu saja.terasa hina diri ini bila kau mampu tersenyum dan aku terus menangis,meratapi takdir yg tersurat.kalau aku tahu sakit begini,tidak aku bermain cinta.kalau aku tahu seksa begini,tidak aku menyayangimu.andai ku dpt putarkn masa,aku tidak mahu bertemu dan bercinta dgn kau.bkn kerana aku membenci dirimu tapi ku dpt merasakn dari mula lagi bahawa aku akn kehilangan mu.dan kini ia benar-benar terjadi.cinta dtg tanpa diundang dan pergi tanpa di halau.aku tk menyalahkn kau mahupun takdir.kerana aku tahu ini semua pinta-Nya.tetapi aku terkilan.mengapa begitu cepat hatimu berubah?kemana perginya cinta itu yg pernah hadir dlm sudut hatimu utk diriku?benar kata org.hidup ini umpama pergantian antara hujan dan panas.giliran antara senyum dan ratap.sebagai hamba-Nya,aku redha kerana ku tahu apa yg Dia beri adalah yg terbaik.syg,berbahagialah engkau dgn si dia yg kau cinta.semoga kau temui pasangan hidupmu.aku akn sentiasa mendoakn utk kebahagiaanmu.kedukaan ini,usahlah kau peduli.lambat-laun,ia akn terubat jua.

at